søndag

Nå er det tid for en ny Gi Bort:)

Jeg gir bort en slik håndlaget veske
når jeg har 300 følgere
på min Facebook-side.

Det eneste du trenger å gjøre er å trykke liker øverst på Facebook-siden min.
Alle som følger meg på Facebook fra før er også med:)

Du kan også se produktet jeg gir bort på Epla ved å trykke her eller på bildet
Produktbilde

Litt om veska:


Veska er tovet av kardet naturhvit ull.
Veska måler ca 25 x 27 cm uten hanken.
Fra toppen av hanken og ned til bunnen av veska måler det ca 55 cm.
Hanken er ca 60 cm lang.

Hjertebrosjen har jeg laget laget i tovet ull og blomsten på den er heklet i ullgarn.
Blomsten har en perle av bergkrystall i midten.
Hjertet måler ca 11 cm i høyde.
Heklet hvit blomst ca 5 cm i diameter
Bak på brosjen er det festet en nål, så du kan velge om du vil ha den på veska eller på noe annet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar